بنزما: به بازی خودم مقابل ناپولی افتخار می‌کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنزما: به بازی خودم مقابل ناپولی افتخار می‌کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنزما: به بازی خودم مقابل ناپولی افتخار می‌کنم

بنزما: به بازی خودم مقابل ناپولی افتخار می‌کنم

 

کریم بنزما پس از تحمل چند هفته فشار شدید انتقادات، شب گذشته مقابل ناپولی عقده گشایی کرد و ضمن زدن یک گل، تاثیرگذاری غیرقابل انکاری در برتری 3-1 کهکشانی ها داشت.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد 3-1 ناپولی را مغلوب کند. کهکشانی ها ابتدا با گل زودهنگام اینسینیه غافلگیر شدند ولی کریم بنزما دقیقه 19 کار را به تساوی کشاند و در ادامه، تونی کروس و کاسیمیرو گل های بعدی را به ثمر رسانند.

 

 

 

 

بنزما که در چند هفته اخیر به دلیل نمایش های ضعیفش مورد انتقاد هواداران رئال و کارشناسان قرار داشت، در پایان بازی گفت:« شب بزرگی بود و خیلی خوب بازی کردیم.

واقعا به عملکردم در این بازی افتخار می‌کنم. بعد از زدن گل اول، احساس خوبی داشتم. حمایت هواداران که در این بازی پشتیبان من و بازیکنان بودند، اعتمادبه نفس مان را افزایش داد.

از  دوران ابتدایی فوتبالم با انتقادات مختلف مواجه بوده‌‍ ام. گاهی زیاد گل می‌زنید و برخی اوقات هم پایتان به گل بازی نمی‌شود. از آن دست بازیکنانی نیستم که فقط به دنبال گلزنی خودم باشم. برای تیم تلاش می‌کنم و به همین دلیل در تمرینات با تمام وجود می‌دوم.

در بهترین باشگاه جهان هستم و هواداران هم واقعا حامی ما هستند. منتظر انتقادات هستم و همیشه برای تیمم می‌جنگم.از بازی خودم مقابل ناپولی لذت بردم. در یک مسابقه پر از اتفاق، گل مورد نظرم را هم زدم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 19:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.